Saturday, October 30, 2010

Sulaman Lingkaran Bunga Lalang

Assalamualaikum dan Salam sejahtera.

Untuk makluman rakan-rakan, awal bulan oktober yang lalu, Mida kuat beno berjalan dan ronda-ronda Malaysia. Bermula di Melaka bersama pelajar, kemudia ke Kelantan bersama keluarga dan ke Pulau Pinang bersama pelajar PMR. Sudahnya membuatkan Mida bleeding dan doc menasihatkan berehat sahaja di rumah dan pantau kesihatan diri.



Sebenarnya Mida ni jenis yang tak boleh duduk diam..bila kena rehat bermakna dok umah hanya baring, tengok tv, makan. Huiiiii penatnye, bosannye.

So dari buang masa tu, baik dok menyorok kat bilik jahit menyudahkan sulaman manik baju Mida ni. Sebenarnya tak boleh nak siapkan cepat..makan 5 hari juga sebab, perut rase tak selesa pula duduk lama-lama. Tapi tak pa, asal siap.
Kali ni, sulaman pada baju kurung moden ni Mida buat kat area pinggang. Saje la malas nak mula dari bawah..


gambar dari sisi jauh. Biasela guna kamera cap ayam..hasil pun macam makan ayam gak la.. 


Gambar dari sisi dekat..huiiii nampak pulak kesan draftt ngan pensil..

Ok tu saje dari Mida.

Salam Manis..
Mida ^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...