click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text

Saturday, January 22, 2011

Hi Kembali :)

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.
Awal2 lagi Mida nak minta maaf lah sebab lama betul tak kemaskini blog ni. Bukan kerana malas tetapi ketidaklaratan diri yang mengalami mabuk2 penangan buatan si suami yang mengehadkan masa untuk Mida berceloteh di sini malah sibuk juga dengan tanggungjawab sebagai pengawas STPM.



Abis aje kerja sebagai pengawas STPM, sibuk pula di rumah mak kenduri kendara. Kat sini la ada peristiwa yang tak boleh lupa..handphone ku di curi dengan penuh seronoknya oleh cucu mak cik ku sendiri. Abis segala gambar2 yang di simpan utk kemaskini blog hilang begitu sahaja. walaupun tau siapa pencurinya tapi sukar juga nak amik balik sbb campur tangan si nenek a.k.a makcik ku sendiri. Hurmmmmm.

Lepas tu pulak berkampung 4 hari di sekolah sebab terlibat dengan mesyuarat dan pendaftaran pelajar Tingkatan 1.

Masuk je awal2 sekolah ni terus le runningg Orientasi pelajar Tingkatan 1 selama 1 minggu dan minggu ke 2 orientasi pelajar Tingkatan 4 pula.

Haaaaa, skang la boleh bernafas sikit. Insyaallah akan Mida kemaskinikan segala aktiviti di dalam ketidaklaratan dan kesibukan Mida ni ye..

Ok, chow dulu.
*_* Mida.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...